BILLBOARD BABY
BILLBOARD BABY

BILLBOARD BABY Lyrics Meanings
by DaBaby

BILLBOARD BABY Music Video

BILLBOARD BABY Lyrics

I, I said I didn't
I said I really ain't wanna do the deluxe thing, man, but you know
I'm ready to put out some, some new-new
Show these niggas what I do-do
Niggas ain't fuckin' with me
Blame it on Baby
Deluxe (not Baby, Firzt on the track)
Go

Billboard Baby, what's happenin'? (What up?)
These hoes wanna fuck 'cause I'm rappin' (yeah)
I had to drop the deluxe
Yup, I went up, got 'em uppin' they standards (let's do it)
Blow at a nigga, no candle (boo)
Ho-ass lil' nigga, can't stand him (can't stand him)
Still ain't met me a ho I can't handle (go)
These lil' niggas my sons like I'm Sampson

Yroom (let's go)
Baby just landed on a G4 (a G)
And y'all ain't even seen a nigga turnt yet (turnt up)
My favorite song on here is probably "PEEP HOLE" (woo)
Pass your boy the rock, I got the hot hand (I'm hot)
Like Shaq when he was hittin' at the free throw (mm)
Got it on me, got it like it's legal (yeah)
I bought it cash, I could've got the lease, though (yeah)
Quarter-million dollars in the backpack (ooh)
Y'all gon' make a nigga bring the trap back (okay)
I let her throw that ass back (go)
Pullin' on her hair, she call me dada (uh)
Shittin' on these niggas, turn the fan on (pfft)
You really gettin' money, put your mans on (roof)
I stand on what I stand on (go)
You fuckin' or you stayin' in the friendzone? (Bitch)

Billboard Baby, what's happenin'? (What up?)
These hoes wanna fuck 'cause I'm rappin' (yeah)
I had to drop the deluxe
Yup, I went up, got 'em uppin' they standards (let's do it)
Blow at a nigga, no candle (boo)
Ho-ass lil' nigga, can't stand him (can't stand him)
Still ain't met me a ho I can't handle (go)
These lil' niggas my sons like I'm Sampson

Writer(s): Anthony L. Mosley, Johnny Dutra, Johnathan Lyndale Kirk, Shane Lindstrom
Copyright(s): Lyrics © Universal Music Publishing Group, Sony/ATV Music Publishing LLC, Warner Chappell Music, Inc.
Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

BILLBOARD BABY Meanings

Be the first!

Post your thoughts on the meaning of "BILLBOARD BABY".

End of content

That's all we got for #

What Does BILLBOARD BABY Mean?

Attach an image to this thought

Drag image here or click to upload image

Latest Blog Posts
Lyrics Discussions

1

187

1

626
Hot Tracks
Recent Blog Posts