Jidenna  Janelle Monáe, St. Beauty, Nana Kwabena Safari cover

Safari
by (Feat. , St. Beauty & Nana Kwabena)
Lyrics and Meaning


Ratings

Song Lyrics

Song Meaning
Verse 1
Aa ra bap ba ba ba da da ah
Ba da bop ba ba ba da da ah
Ba da bop ba ba ba da da
Ba da bop ba ba ba
Verse 2
We all on a totem pole
Some are high and some are low, in their soul
Lord let me know
Is there something I should know?
Let me know!
Shit's getting weird now
Goin' down the rabbit hole
Feel a little whisper
See the animal in your soul
And we sound like hyenas
Anybody seen my phone?
Feel better here with Sheena
I'm gonna keep her close
Verse 3
Bookmarks all up in Safari
They don't want me going too far
Bookmarks all up in Safari
'Cause my old jawns tryna keep tabs on me
Yeah my old jawns tryna keep tabs on me
Don't worry bout the cost 'cause the tab's on me
Shots for the tribe 'cause the tabs on me
Even Feds want a shot, keeping tabs on me
It's getting wild, Safari
Yeah the shit getting wild, Safari
And we blowin' on loud, Safari
'Cause the shit's getting wild, Safari
Safari
Verse 4
I was out there in Safari, livin'
I was out there acting naughty, sinnin'
Givin' you a L is a hobby, winnin'
Then I dive down in her body, swimmin'
And she don't wanna think
She just wanna dance all round the fire naked
She just wanna drank fornicatin' in the wild
She just wanna lay up with the freedom of our childhood
Cowabunga!
Baby we ain't gettin no younger
It get wild in the land down under
And in the wild every woman is a hunter
I know you want ta?
Do you wanna take a trip with us?
Mushroom tea gettin' lit wit us
It's ok baby you can strip wit us
No one gonna know what you did with us
Verse 5
Bookmarks all up in Safari
They don't want me going too far
Bookmarks all up in Safari
'Cause my old jawns tryna keep tabs on me
Yeah my old jawns tryna keep tabs on me
Don't worry bout the cost 'cause the tab's on me
Shots for the tribe 'cause the tabs on me
Even Feds want a shot, keeping tabs on me
It's getting wild, Safari
Yeah the shit getting wild, Safari
And we blowin' on loud, Safari
'Cause the shit's getting wild, Safari
Safari
Verse 6
Tonight she gonna try something for the very first time
Tonight she might do her very first crime
Aa ra bap ba ba ba da da ah
Ba da bop ba ba ba da da ah
Ba da bop ba ba ba da da ah
Ba da bop ba ba ba da da ah
Verse 7
It's getting wild, Safari
Yeah the shit getting wild, Safari
And we blowin' on loud, Safari
'Cause the shit's getting wild, Safari
Safari

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind



What's Your Interpretation?

No Thoughts or Song Meanings Yet

Be the first to leave a thought.

Related Blog Posts


More Songs by Jidenna


Views

Yoga

by Janelle Monáe, Jidenna, Jidenna
245

Classic Man

by Roman Gianarthur, Jidenna, Roman GianArthur
134

Classic Man

by Jidenna, Roman GianArthur Irvin
133