Who Want Smoke??
Who Want Smoke??

Who Want Smoke?? Lyrics Meanings
by Nardo Wick
ft. G Herbo, Lil Durk, 21 Savage

Oct 8, 2021
30
Who Want Smoke?? Music Video

Who Want Smoke?? Lyrics

I'm wakin' up
I'm wakin' up
I'm wakin' up, wakin' up (Emkay)
I'm wakin' up, wakin' up (Emkay, Emkay)

Who want smoke with me?
Who want smoke with me?
Who want smoke with me?
Nigga, who want smoke with me?
Who want smoke with me?
Who want smoke with me?
Who want smoke with me?
Nigga, who want smoke with me?

Who want smoke with me? I'm tryna fuck a nigga lungs up
They be like, "Nardo, put them damn guns up"
Fuck that, say, "Big brother, bring them guns out"
When it's smoke, we get to spinnin' while the sun out
I ain't never lackin', I pump gas with my gun out
Scream out, "What's happening?" then get to bussin' 'til it run out
All these niggas hidin', I'm like where they at? It ain't no fun now
7.62's big as hell'll knock a nigga lungs out
One, two, three, four
(Kick your door, get on the floor)
Five, six, seven, eight
(Don't make no noise, I'll eat your face)
Nine, ten, eleven
We ain't gon' say that number, we don't fuck with jakes
I'ma kill fourteen niggas if thirteen bitch niggas play
I think my Draco might be gay (why?)
'Cause he blow niggas
I just got a brand new lolli'
That's a four nickel
Call me Nardo, yes-man
I don't know niggas
You could send your best man
You gon' lose your best hitta

What the fuck is that?
What the fuck is that?
That's how I step on niggas
(How I step on these bitch-ass niggas, yeah, man, what?)

They be on my page like, "Slide for Von", I know they trollin' me (cap)
Outside with y'all big homie, be on, I keep them folks with me (bop)
Got it back in blood, y'all just don't know, that's how it 'posed to be (shh)
Called him for a feature just to kill him 'cause we know he sweet (grrah, grrah)
Uh, uh-uh-uh, uh-uh, who the fuck is that? (Yeah, yeah)
Bro go check the door, look out the window, don't forget the strap (let's get it)
I be on they ass, when I see opps I do forget I rap (I do)
I be on this shit wherever I'm at, I learned that from the 'Raq ('Raq)
He gon' drink whatever a nigga sell him just to say he high
They be like, "He wasn't even with that shit", whenever a nigga die (he gone)
Emergency room will always lie to y'all whenever a nigga die (true)
Sayin' a nigga stable as they check, just to keep y'all quiet (let's get it)
Broenem stomp his ass, better do what Nardo said 'cause niggas die for pumpin' gas (boom)
Why you act like that shit so exclusive? Bitch, that's public ass (public ass)
Can't no nigga we don't fuck with come around, we stomp his ass
Nardo voice, creep up out the cut, we like, shh-shh
Nardo voice, catch him before he run, that gun go shh-shh (grrah)
Ayy, who you killed? Steady talkin' like you did a drill (gang)
We gon' kill you sober, who done told you that I need a pill? (Gang)

Real deal stepper, put my toe on that boy
You Mickey Mouse, bitch, you went and told on that boy
All my guns come with a switch 'cause I'm fuckin' rich
I don't type no tweets or throw no fists, get shot in your shit
Old nigga steady tryna diss, fuck up off my dick
Caught him leavin' bingo with his bitch and we sent a blitz
Nardo tryna fight me 'bout the stick, it's his turn to blick
I can't even roll my opps in shit, pussies don't exist
One, two, three, four, niggas mad I fucked they ho
Five, six, seven, eight, pussies that got hit with this K
Nine, ten, eleven, twelve, don't got L's, they gotta chase
Thirteen, fourteen, fifteen, sixteen, hollows tips, they hit his face

What the fuck is that?
What the fuck is that?
Hit that lil' bitch from the back (fah, fah, fah, fah, fah, fah, fah)
Pest control, who called 'bout rats? (Pussy)

Who want smoke with us?
Who want smoke with us?
Who want smoke with us? (Who want smoke with me?)
Who want smoke with us? (Who want smoke?)
Who want smoke with us? (Fuck nigga)
Who want smoke with us, nigga? (Brrr, ayy)

I be with real killers, I'm a rappin' street nigga (street nigga)
Copy, paste, delete niggas (ayy)
Can't wait 'til we see niggas (okay)
Who want smoke? It's free (smoke, it's free)
All the oppers sweet, Swishers
Hop out middle of the street, hit him (hit him)
Soon as he fell off his feet, kill him
Been out all week, seen three R.I.P. pictures
All my shooters all eat (all of them)
You can tell that we richer
Pull up, ballin', swish
Been on all the hits (all the hits)
Now I'm all legit (all legit)
Shout out Nardo Wick (that's lil' bro), bitch
One, two, three, four, fuck the opps, them niggas hoes
Five, six, seven, eight, slammin' rakes, we GDK
Nine, ten, eleven, twelve, no mask, still ain't go to jail
Hundred K checks in the mail, put that away just for bail
All the crack we used to sell, auntie house still got the smell
Fans be negative as hell, fuck that shit, I just prevail
AR hold a hundred shells, aim that bitch, shoot everywhere
No Limit, I never care
Spin again they block, they never there (pussy)

What the fuck is that? (What the fuck is that?)
What the fuck is that? (What the fuck is that?)
Cost a fuckin' check
Bah, touch my fuckin' neck

Writer(s): Horace Walls
Copyright(s): Lyrics © Universal Music Publishing Group
Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

Who Want Smoke?? Meanings

Be the first!

Post your thoughts on the meaning of "Who Want Smoke??".

End of content

That's all we got for #

What Does Who Want Smoke?? Mean?

Attach an image to this thought

Drag image here or click to upload image

Latest Blog Posts
Lyrics Discussions
by hunnybunny

1

473
by Joshua Alcantar

1

26
Hot Tracks
Recent Blog Posts