A Word From Our Sponsor cover
A Word From Our Sponsor cover

A Word From Our Sponsor Lyrics Meanings
by Logic


A Word From Our Sponsor Lyrics

Let's see here, uh, 301-776, 43
This motherfucker better pick up the Goddamn phone this time, Jesus Christ
Thank you for calling RattPack Industries
(Yes hel-) where we don't fuck with anybody
Someone will be with you momentarily (fuck)
Jesus man, seriously, Jesus bro, fuck bro
Current wait time is one minute
Fuck man, fuckers better not have me waiting all Goddamn day in here, Jesus
While you wait, please listen to a word from our sponsors

Y'know, it's crazy cause it's two types of motherfuckers
It's one motherfucker talking 'bout
"Oh Logic's so slept on, he's so low-key"
Knowing damn well this motherfucker did 135K first week
First fucking week!
Then it's other motherfuckers talking 'bout
"Oh, Logic's blowing up, he's getting so big now
I don't want him to blow up on me
Oh, Logic's changing"
'Cause he made a turnt-ass mixtape!
We're going to be bumping this shit the whole summer, the fuck?
Current wait time is thirty-six minutes
Thirty-six minutes? It was just a minu- it was just one minute, what the fuck?
And do y'all not listen to lyrics?
He's making a whole other concept album
That's fucking insane!
This man dropped a project every year for six years
I mean, I'm not complaining though but-
Current wait time is one hour, forty minutes
One, one hour, what the fuck?
This, this is gotta be hands down the fucking worst customer service of all time
(You can just, I can't) this motherfucker made a number-one album! (what?)
Made a mixtape after (oh my God)
And then he's making another concept album (this is fucking bullshit)
Like his first shit didn't already go Number one? (nobody cares)
This motherfucker's on a roll (nobody cares!)
This motherfucker's like butter, he's on a roll motherfucker!
Current wait time is (okay God, thank God!) sixteen hours
What the, what, what the fuck?
And it's peace, love and positivity
Logic is the only rap concert you can go to and not get shot in the face
Like this motherfucker actually loves his fans
You name it, YouTube videos, Periscope, Vlogs, Q&A's
This motherfucker does it all!
You name it, he does it, the fuck?
What fucking rapper does that?
Current wait time is (okay?) go fuck yourself
(Go, go fuck, what?) and this motherfucker can solve up to seven Rubix Cubes in a minute
Who the fuck do you know can do that? (nobody, this is ridiculous!)
No one is available at this time (what?)
Please leave a message after the tone (I'm gonna let this motherfucker have it!)

Oh, hey, hi, Logic, hey, how's it going?
My name's Mar- Rick, uh, my name's Randy Mardoff
Definitely, uh, never spoken before
I was calling just to say, uh
Just wanted to wish you, ugh, lots of uh, suc- suc- suc- success
And uh, maybe sometime we can have some lunch
I don't know if this is a direct line to you
But yeah, once again this is, uh, uhm, Randy Mardoff, never spoken before
You can call me back at any time, m'kay?
Alright, bye

Oh shit, fuck, I didn't leave my number!
I gotta fucking call back and deal with this shit again?

Lyrics Licensed & Provided by LyricFind

What's Your Interpretation?

Attach an image to this thought

Drag image here or click to upload image

End of content

That's all we got for #

Lyrics Discussions

Hot Tracks

by Bazzi

0

3
by Anna Of The North

0

3